Jak urychlit hubnutí?

Jak urychlit hubnutí

 

Jak urychlit hubnutí? 5 rad a tipů, jak zatočit s faldy snadněji než kdy dřív

 

Hubnete stále pomaleji a pomaleji? Cítíte se unavení, bez energie a motivace dát svoje tělo do plážové formy je ta tam? Myslíte si, že vy tělo snů mít nikdy nebudete? Klídek! V článku jsme pro vás sepsali pár rad a tipů, jak si udělat z hubnutí zábavu a přijmout svůj zdravý životní styl.

 

1. Sestavte si jídelníček

Na internetu koluje spousta zaručených jídelníčků. I vaše sousedka má jeden v šuplíku pro případ potřeby. Problém je ten, že tyto jídelníčky nejsou nastavené na vaše tělo. Každý z nás je originál, máme jinou potřebu energetického příjmu a výdeje, lišíme se i výběrem potravin.

 

Jídelníček si můžete sestavit sami, ale pokud tápete v naprostých začátcích, je lepší se obrátit na odborníka. A tím nemyslíme ‚poradce‘, který vám za osm stovek nacpe zázračné dietní sušenky. Požádejte skutečného nutričního specialistu, ideálně zkušeného trenéra, který vám ze začátku pomůže i s pohybovými aktivitami. Ano, bude to něco stát, ale je to investice do vašeho zdraví.

paleo dieta

2. Pálivé, štiplavé a pikantní

 Znáte ten pocit, když si dáte něco tak pálivého, až vás najednou polije horko a pot? Gratulujeme, právě jste správně pochopili funkci termogenního spalování tuků. Zahřívací potraviny mají schopnost dočasně zvýšit výdej energie a tím podpořit hubnutí. Zařaďte do svého jídelníčku cayneský pepř (což mimochodem vůbec není pepř, ale mleté chilli), pálivé papričky, zázvor, skořici a vůbec všechno štiplavé a pikantní koření.

 

3. Spalovače tuků jsou kámoši

Spalovače tuků fungují tak, že dočasně nastaví váš metabolismus na vyšší výdej. Tělo pak spotřebovává více energie z tukových zásob. Ale nemyslete si, že spolknete pilulku a ráno se probudíte o pár kilo lehčí. Spalovače jsou spíše taková berlička během diety, termogenní spalovače mohou zvýšit výdej energie až o 10 – 15 %.

 Nám se osvědčil například spalovač s obsahem synephrinu. Synephrin je přírodní látka, která se vyskytuje v ovoci Citrus Aurantinum, známém jako ‚hořký pomeranč‘. Pomáhá tělo nastartovat na vyšší otáčky, člověk se cítí plný energie, občas zažívá i lehce euforické stavy.

 

Synephrin je vhodné doplnit kofeinem, tím získáte skutečné pomocníky v boji proti nechtěnému tuku.

Synephrine-nutrend

4. Najděte si hubnoucího kamaráda nebo kamarádku

Hubnutí je pro mnoho z nás to nejnáročnější, co jsme kdy zažili. Opravdu. Během tohoto procesu se potýkáme s vůlí i odhodláním. Kdo nezažil – nepochopí. Proto je báječné najít si kamaráda či kamarádku, kteří v tom budou s vámi. Kromě vzájemné motivace a podpory si můžete vyměňovat recepty, rady a tipy.

zeny spolecne drepuji

5. Nezapomeňte na kardiotrénink

Z vlastní zkušenosti víme, že řada trenérů dává přednost silovému cvičení s činkami před kardiotréninkem (běh, jízda na kole, plavání...). Pravda je taková, že pohyb by měl být vyvážený. Cvičení s činkami buduje svaly a zdravé držení těla, kardio zase fyzičku a výdrž (ano, i tuhle výdrž, kterou máte na mysli).

Ideální je cvičit třikrát týdně. Dvakrát týdně silové cvičení, jednou týdně hodinku na běžeckém páse, veslařském trenažéru nebo na eliptickém trenažéru.

 

Ovšem pozor na přetrénování – jednak si můžete způsobit ošklivé zranění, jednak nadbytek kardia spaluje již jednou pracně vybudované svaly.

 

cardio trenink

Jak vidíte, hubnutí si můžete urychlit a zpříjemnit, ale pamatujte, že nic není zadarmo. Stojí za tím spousta dřiny. Svého postavy snů dosáhnete, jen si musíte věřit. Chce to selský rozum, správnou motivaci a trochu času.